nedeľa 26. septembra 2010

Chlapec a dievča na motorke

Chlapec a dievča išli na motorke viac ako 120km/h.....

D: Spomaľ prosím. bojím sa...
Ch: Nie to je zábava...
D: To teda nie je....Prosím spomaľ...
Ch: Fajn. Ak mi povieš že ma miluješ...
D: Milujem ťa... už spomaľ ... Ch: Teraz ma objím. Akoby to malo byť posledný krát... dievča ho objíme.
Ch: Možeš mi dať helmu dole a nasadiť si ju?... Zavadzia mi.................

Na druhý deň v novinách: Motocykel narazil do budovy kvoli zlyhaniu bŕzd. Boli na ňom dvaja ľudia ale iba jeden prežil. Pravdou je že chlapec v polovici strmého kopca zistil, že mu vypovedali brzdy ale nechcel, aby to jeho priateľka vedela. Namiesto toho chcel aby mu priateľka povedala že ho miluje, posledný krát pocítiť jej objatie a potom jej dal svoju helmu napriek tomu že to znamenalo jeho smrť. Len kvôli tomu, aby ona mohla žiť...