nedeľa 26. decembra 2010

Príbeh o zajacovi, medveďovi a líške

Ide zajac po lese a zrazu uvidí medveďa, ktorý je celý od krvi a v ruke drží papier.

To zajaca zaujme a opýta sa ho: "Preboha medveď ty ale vyzeráš, čo sa ti stalo?"
Medveď mu na to odpovedá: "Ale nič, tuto na papieri mám zoznam zvierat, ktoré mám zožrať"
Zajac sa ho hneď opýta: "Aha, medveď a ja som na tom zozname?"
Medveď sa pozrie na zoznam: "Počkaj, áno si tu."
Zajaca to zarazí a vraví: "Hmm...tak to ma asi zožerieš..."
Medveď na to: "Áno, samozrejme."
...a je po zajacovi.

Medveď ide ďalej a stretne sa s líškou.

Líšku takisto zaujíma, že prečo chodí medveď krvavý s papierom v ruke a opýta sa ho: "Medveď prečo si celý krvavý a načo máš ten papier?"
Medveď odpovedá: "Mám tu zoznam zvierať, ktoré mám zožrať."
Líšku to zaujme a pýta sa medveďa: "Môžeš ma z toho zoznamu vyčiarknuť?"
Medveď bez váhania odpovedá: "Áno, samozrejme."

SVOJU BUDÚCNOSŤ NEMôŽETE PREDPOVEDAŤ, ALE MôŽETE JU OVPLYVNIŤ!